<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

23 december, 2005

Preventivmedel

Jag har en pojkvän sedan 2 år. Ett tag prövade jag piller men tappade lusten, blev deppad och fick ont i magen så vi gick tillbaka till kondomer.
Jag vill inte testa något annat, varken spruta eller stav, men min pojkvän tycker att kondomerna klämmer och får honom att känna mindre. Jag är lugnare om kondomen är på under förspelet också. Är det viktigast att den sitter på under tiden han är inne i mig eller under hela förspelet? Jag villinte tvinga honom att ha den hela tiden, men samtidigtslappnar jag av mer. Hur löser vi detta?
Kondom = (o)lust

Hej Linn!

Det finns bara en lösning i det här fallet. Du smeker och kysser din pojkvän och ni har förspel som vanligt. När det sedan är dags för den stora penetrationen kallar du in en söt väninna, som han istället genomför samlaget med. Naturligtvis utan kondom.

Farbrorn