<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

22 december, 2005

Den gamla huvudvärken

Hej. Så här är det, frugan vill kanske 1 gång i veckan . Ena dan är hon trött , andra dan har hon ont i magen , nästa ont i huvet . Jag älskar henne över allt annat men vet inte vad jag ska ta mig till . Jag vet att hon inte gillar porr ... men det slutar oftast med att jag ser fulfimerna kl 00 på c+ ... Igår så frågade jag varför hon aldrig kände för det , men hon blir bara stött då ... vad ska jag ta mig till ?
/Anonym

Hej Fred!

En gång i veckan är på tok för lite! För det första: Hon gillar porr. Hon vågar bara inte erkänna det. Där har du problem nummer ett. Du står nu vid ett vägskäl, välj ett av alternativen:

1. Den manliga vägen: Våld, eller hot om våld. Var kreativ.

2. Den kvinnliga vägen: Spela på hennes känslor, antyd ofta att du är otillfredsställd, att du inte får vad du behöver i hemmet, och att du kan kommma att lätta på trycket på annat håll. Var kreativ. Hitta nya sätt att nöta in detta och vilka konsekvenser det kan få för er. Viktigt att det hela tiden understryks att du inte har någonting med problematiken att göra.

Lycka till!

Farbrorn