<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

04 oktober, 2005

Vanliga frågor i höstmörkret

Hello Mr Handsome!
Har några frågor till dig som du om någon kan svara på:

1) Vilken kroppsbehåring är trendigast just nu? Kanske ett värmande rövskägg eller är det så att det är det lite mer avskalade som gäller i höst?

2) Vilken raggningsreplik är din favorit? Jag har försökt alla de gamla klassikerna från "Tjena kexet, står du här och smular" till "Det är fest i min mun och alla får komma", men ingen av dem har åtnjutit några större framgångar. Mina vänner tycker att jag är för framfusig, är det så? Jag tycker själv att jag är en snubbe med rätt mycket stil och fason.

3) Vilket namn tycker du att jag ska ge min son? Funderar rätt hårt på Klas-Kristian, vad tror du om det? (Obs, min son är inte döpt än men han ska bli det nu när han ska konfirmeras. Han är 15 år och har gaykultur och satanism som hobby.) (Hittills har han hetat Konrad Efraim men jag tänkte ge honom ett nytt namn i dop-present.)

I övrigt vill jag bara be att få tacka för en mycket givande frågespalt som blivit helt oumbärlig vad gäller personlig utveckling.

Högaktningsfullt eder Torbjörn Majakovskij

God morgon, Fläderbyxan.

Först och främst vill jag tacka för de fina orden. Ett av mina livsmål är att hjälpa eller förstöra för andra tänkande varelser.

Jag ska besvara dina frågor i en ologisk ordning:

2. Det är svårt att ge ett entydigt svar på den här frågan. Man måste känna av stämningen och stundens känsla. Eftersom du beskriver dig som en redig karl med stil föreslår jag dessa två: "Dina ögon är vackra, men du luktar illa - ska vi knulla?" och "Hej, jag är inte världens snyggaste så jag går direkt fram till dig - ska vi knulla?". Ärlighet i kombination med självkritik i en härlig symbios. Tillägget "ska vi..." kan eventuellt uteslutas beroende på kontexten.

3. Ove Bartholomeus.

1. Det beror förstås vilken art och vilket kön du tillhör. Generellt kan man säga att nu är det näshåret som är på frammarsch. Släng den gamla trimmern och låt det buska sig ordentligt. Det ska fladdra ordentligt vid nasal utandning.

Lycka till nu, på samtliga fronter!

Farbrorn