<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

14 september, 2005

Gaffelläge

Hej
Jag har en kompis som ständigt är otrogen mot sin trolovade. Hur ska jag hantera det här? Ska jag låta honom hålla på? Ska jag försöka prata förstånd med honom? Ska jag berätta för hans fästmö eller ska jag rent av själv stöta på henne?
Tacksam för snabbt svar
Sonny

Käre Sångfågel!

Du har hamnat i ett delikat läge, och det ska du passa på att njuta av. Alla tillfällen i livet som avviker från det ordinära är att se som en möjlighet till nya upplevelser och förnimmelser. Det framgår inte riktigt i frågan vilken kupstorlek fästmön har. Inte heller om du och kompisen har några speciella band, tex utfört ritualmord tillsammans. Därför får du ta mitt råd med en nypa salt och vinäger.

Jag tror damen i fråga skulle må bra av en ordentlig omgång ådrig mast. Bjud henne detta själv, eller förmedla det via egna bekanta. Du kan också skicka ned henne i Stockholmskrogen Kvarnens köttbunker, eldrummet, så kommer detta sköta sig självt.

Lycka till

Farbrorn