<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

12 maj, 2005

Blåsjobb

Hej Farbrorn.

Igår var jag ute på Långholmen och drack iste med några vänner från församlingen. När jag vaknade dagen efter visste jag inte var jag var. Brevid mig låg en naken kvinna, något som jag aldrig sett tidigare.

Jag var även väldigt törstig fast jag drack rikligt med vätska dagen innan. Jag hade också ont i huvudet och luktade konstigt. Vad har hänt? Är jag besatt? Kommer jag att dö?

/Pingstvän


Bäste Helge!

Först och främst vill jag beklaga sorgen, att er annandag numera är bortförd från de röda dagarnas heliga samling. Det måste vara ett hårt slag.

Det jag råder dig till i det här fallet är att upprepa skeendet ännu en gång, för att noggrant kunna analysera vad som hänt. Denna gång ber jag dig vara mycket uppmärksam på hur din lille helige trumpet känns vid uppvaknandet. Jag tror att den nakna nymfen kan ha varit en pingstängel i sin allra frommaste form. Du måste till varje pris försöka få henne att blåsa en fanfar i din trumpet. På detta vis får du uppleva guds musik, och det kommer att rena dig på ett sätt du aldrig upplevt tidigare. Det är även mycket viktigt att guds heliga leverans som stundar förpassas i ängelns mage via munöppningen. Enklast sker detta genom att du på intet sätt förvarnar när den står och knackar på dörren.

Lycka till nu, i din viktiga mission

Farbrorn