<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

16 maj, 2006

Löv

Hej Farbrorn.

Jag skriver till dig eftersom jag har en slight obsession med Rasputin och vet allt om honom...ni är väldigt lika på bild. Jag har honom som bakgrundsbild på min telefon.

Jag undrar om kärlek. Jag vet inte riktigt vad det är. Men jag skulle vilja ha lite råd. Jag tänker alldeles för mycket på nån som bor på andra sidan Atlanten och har en flickvän som är allvarligt sjuk.

Jag vill gärna ha ett svar med Rasputinreferenser, eller ett helt ärligt seriöst råd, eller det kanske vore kul om du bara gjorde narr av mig.

The mad monk är skiten alltså.

/Malin

Bästa slinka!

Ang den väldige ryssen - läs tidigare inlägg #1, #2 och #3.

Du vill ha råd i kärlek. Kärlek är väldigt svårdefinierat. Resultatet av kärlek är nästan uteslutande vitt, och i viss mån flytande. Dock tycker jag inte du ska gräva ner dig för mycket i detta vida begrepp. Du riskerar bara att gå vilse i dig själv, och tappa fokus.

Det finns olika tekniker för att styra bort dig från dessa farliga idéer. Sodomi kan vara en. Självbefläckelse är alltid bra. Pröva även att späka dig i omgångar, och drick syrabaserade starkt alkoholhaltiga mixturer. Den som kallas caiprinha är särskilt väl fungerande.

Lycka till nu, på din väg mot ljuset!

Farbrorn

 

4 svar:

Blogger Malin skrev...

Men Farbrorn.

Jag är redan halv-sodomit, och jag idkar självbefläckelse närhelst andan faller på, och vad gäller capirinha... jag jobbar ju med reklam, no words needed.

12:55 fm  
Anonymous Anonym skrev...

Ajdå, då behöver vi plocka fram det grova artilleriet.

Du bör bege dig till Noordwijk, ta en lång promenad längs havet och stanna till vid en strandad halvrutten val. Bygg dig ett litet näste i kadavret och lev där i total avhållsamhet under fyra och tre fjärdedels fullbordade solcykler.

Sedan blandar du ett elixir av två delar salt, en del kakaopulver, tre delar vatten och några nävar flugor (om bananflugor nyttjas, fyrfaldiga mängden). Blanda väl. Applicera noggrant över hela din nakna kropp, så du täcker allt. Gå sedan ut och gör dig en riktig helkväll på stan. Förklara för alla du möter att det är egentligen så här du ser ut, när du dragit av dig din forna kroppsmask. Le i mjugg.

Nu är avhållsamheten över.

Lycka till!

10:19 fm  
Blogger Malin skrev...

Tack!

Befinner mig nu inuti ett kadaver i Noordwijk (fantastisk att man kan hitta wi-fi överallt dessa dagar) och har påbörjat avhållsamheten. Jag rapporterar om fyra & trekvarts år igen.

7:54 em  
Anonymous Anonym skrev...

Duktigt jobbat! Jag känner dock att det är på sin plats med en korrigering. Med solcykel menar jag nu jordens rotation kring sin egen axel och inte varvet runt själva solen. Missvisande kan tyckas, jag syftade på den visuella upplevelsen snarare än den strikt vetenskapliga. Vill ju för din skull naturligtvis producera en expresskur som bot, så du kan rapportera tillbaka innan veckan är slut.

Hoppas radionätet inte blåst undan för dig så du får denna info och kan fullborda övningen utan vidare missöden.

Farbrorn

9:04 fm  

skriv nytt svar

tillbaka till fråga farbrorn