<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

28 april, 2006

Lekpöjk

Hej Farbrorn.

Jag är en s.k. Toyboy, och stöter som sådan på ett antal bekymmer i mitt dagliga värv.

Fråga 1: Vad är gängse förfarande vid upptäckt av mensblod efter införandet av penis vid vaginalt samlag?

Fråga 2: Ibland, på grund av min ringa ålder och oansenliga erfarenhet (därav är jag en toyboy, annars vore jag ju en casanova) uppnår jag ej fyllt tryck i mitt viktigaste hydraliska yrkesutrustning. Detta irriterar både mig och några av mina klienter. Hur ska jag gå till väga för att korrigera problemet och således undvika ytterligare pinsamheter?

Bäste Runar!


  1. Det finns några olika vägval här. Du kan bla skrika "FYFAAAAN VAD ÄCKLIGT" och dra dig ur. Sedan fullbordar du snabbt ejakulationen medelst hand och levererar över så stor del av objektet i fråga som möjligt. Ett annat sätt är att se det som en krydda i tillvaron och smörja in dig själv och partnern med den rödaktiga sörjan. Lek dig fram till just din metod.

  2. Detta åtgärdas lättast genom att först blanda ett elixir av lika delar hjorthornssalt och knäckebrödssmulor, tillsätt några droppar limesaft och gnugga omilt in blandningen i juveler och joystick. Låt verka över natten.


Farbrorn