<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

12 oktober, 2005

Doftsensationer

Hej
Jag har blivit dumpad.
Kan det bero på att jag råkade släppa mig framför henne?
Till saken hör att hon höll på suga när jag lät den fly.
Vad kan jag säga när jag är helt avslappnad är jag helt avslappnad
/Brodieman

Väl mött, Bruce!

Till att börja med vill jag bara gratulera att du sluppit ut. Många gör det aldrig.

Det framgår inta av din fråga om det var en sur sk "äggmök". I vilket fall som helst gjorde du helt rätt. Släpp det linjära tidstänket och se det som en hämnd för att hon dumpade dig. Gräm dig istället för att du inte lyckades klämma ur en dos flytande brunt i samma veva, för att göra förnedringen total.

Ut i världen nu och dela med dig av ditt sekret!

Farbrorn