<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

07 oktober, 2005

Ljuva minnen

Tjena Farbrorn,

Nu har jag äntligen tagit mod till mig att skriva till dig.

Kan du beskriva det bästa sex du haft?

För mig var det när jag tog hem två okända par från krogen. Alla 4 gjorde allt för att tillfredsställa mig.

Kramar

Johanna, Kalmar

Hej Lantlollan!

Jag är glad för din skull, att du fått uppleva nåt utöver missionären under en smutsig frustande ölmagad lagerarbetare. Dock kan jag lova dig att det du fick erfara skulle kännas som ett litet myggbett i jämförelse med en kvart med Farbrorn med pulserande ådrig följeslagare.

Mitt bästa sex sker varje dag. Jag stegrar hela tiden mina upplevelser så nästa aldrig på något sätt ska behöva vara sämre än föregående. Detta kräver stor insikt och färdighet, och är endast några få förunnat.

Farbrorn