<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

03 maj, 2005

Volkswagen

Jag har en kompis som alltid refererar till mina golfklubbor som kukhuvuden. Finns det något jag kan göra för att hjälpa den stackars saten?

Käre Severiano!

Det otvetydigt bästa i det här läget är att rappt replikera "Du då, du är ju en bajsig kukskit". Det torde sätta honom på plats. Fungerar inte detta tycker jag du ska ta till nödmetoden att skrika högt och ljudligt över hela golfbanan "Titta, en PRIVATKNULLARE" och peka på din vän.

Farbrorn

 

3 svar:

Anonymous Anonym skrev...

Jag är fan ingen privatknullare!

10:19 fm  
Anonymous Anonym skrev...

"kompisen" njuter verkligen av att bli kallad privatknullare.
Är aset verkligen värd den njutningen?

10:30 fm  
Blogger AA skrev...

Jag tycker du kan ge honom det. Vi vet ju både du och jag att han är både sodomit och pederast.

Dessutom, förefaller det, har han försvinnande litet könsorgan.

10:37 fm  

skriv nytt svar

tillbaka till fråga farbrorn