<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

28 mars, 2006

Vinklar och kurvor

Kära Farbrorn,

Jag har en vän som hävdar att för bästa komfort bör penis vara vriden något åt höger då det ska idkas samlag. Detta är inget jag någon erfarenhet av och har hitills varit nöjd; nu börjar jag däremot undra om jag har gått miste om något som är alldeles speciellt? Dessutom undrar jag ifall en mans politiska åsikter sitter i penisen och dess böjning, i så fall, vad för slags penis passar en kommunist?

Vänliga hälsningar
"Kommunisten"

Bästa Frun!

Du berör några mycket intressanta vetenskaper, och det glädjer mig! Penis vridning är av stor vikt vid genomförande av samlag av samtliga typer. Jag skulle egentligen kunna skriva en hel bok i ämnet, men för att fatta mig kort ska jag rada upp några tumregler och obestridda fakta.

* Böjning åt vänster leder till större njutning för kvinnor med mycket pigment och har minsta kupstorlek C.

* Böjning åt höger leder oftare till för tidig utlösning hos kvinnan.

* Stark avslutande uppåtgående kurva är uppskattat av de flesta, men innebär alltid att bäraren är bestyckad med hartänder.

Lycka till i sökandet efter den optimala geometrin!

Farbrorn