<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12472067\x26blogName\x3dF+R+%C3%85+G+A+F+A+R+B+R+O+R+N\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fragafarbrorn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fragafarbrorn.blogspot.com/\x26vt\x3d-1931585558718360899', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hej och välkommen till "Fråga Farbrorn". Här kan du ställa frågor om allt mellan himmel och jord! Det kommer företrädesvis att handla om sex förstås.

Posta din fråga genom att klicka här eller maila den till fragafarbrorn@gmail.com nu!

30 januari, 2006

Subliminala budskap

Fina Farbrorn!
Jag misstänker att det är endast du som kan bringa ordning på dessa mina frågor...

1) Vad gäller matsex. Flickors heligare delar anses ju lukta fisk, vad kan då vara mer upphetsande än en redig omgång med typ ett kilo råa laxfittor?
Eller skulle du hellre rekommendera en lite mer förädlad vara, säg lutfisk eller kanske löksill?

2) När jag var liten och fyllde år fick jag en gång en gurka i present av mina vänner. Den skulle nog föreställa en kaktus, den var nedstucken i en blomkruka och så hade man stuckit in tandpetare som taggar i gurkan, på varje tandpetare var det faststucket ett geléhallon. Nu på äldre dar (läs snart 28 år) har jag kommit på att jag tycker att det var en märklig födelsedagspresent jag fick den där gången. Funderar även på om det låg någon underliggande mening i det hela?

/Fundersam tjej på 28 jordsnurr och lika många vårar

Hej snärtan!

1) Jag tolkar frågan som att du vill trycka upp olika fiskprodukter i ditt sköte. Ja det låter som en spännande sysselsättning. Som steg två rekommenderar jag dig att prova med levande fisk, gärna ål. Överkurs: Darrål.

2) Ja, om du minns den här gåvan med glädje, om du blir varm i kroppen vid tanken - då är det så att du egentligen längtar efter att ha sex med en karl som har herpes och kondylom. Lycka till!

Farbrorn